مراسم تاریخ کرمان والدین اطلاعیه اجرای طرح

مراسم: تاریخ کرمان والدین اطلاعیه اجرای طرح ژیمناستیک استعدادیابی ژیمناستیک اجرای طرح

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خودساخته! ، ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ، شیرازی&quot، &quot

رئیس کمیته بازاریابی شرکت لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیش‌نویس قراداد تبلیغات محیطی می‌دهد که هفته گذشته مدیر این شرکت از امضای قرارداد با شرکت تازه تبلیغات مح

خودساخته! ، ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ، شیرازی&quot، &quot

ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ/ "شیرازی" خودساخته!

عبارات مهم : ایران

رئیس کمیته بازاریابی شرکت لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیش نویس قراداد تبلیغات محیطی می دهد که هفته گذشته مدیر این شرکت از امضای قرارداد با شرکت تازه تبلیغات محیطی خبر داده بود. حرف های ضد و نقیضی که دوباره کلوب ها را در رسیدن به نوایی از طریق درآمد تبلیغات محیطی ناامید می کند.

به گزارش ایسنا، “زشت است که کلوب های ما هر روز به کنار گذاشته شدن از لیگ ترساندن می شوند و پنجره نقل و انتقالی ارزش بسته می شود به خاطر بدهی.” این جمله از صادق درودگر صحیح است و ترساندن شدن هر روزه کلوب های لیگ برتری زیبنده فوتبال حرفه ای کشور عزیزمان ایران نیست ولی زمانی که متولی آن ها یعنی شرکت لیگ نتوانسته در چند سال اخیر حق کلوب ها را وصول کند، دیگر نمی توان تنها کلوب ها را مقصر دانست.

یکی از منابع درآمدی کلوب های لیگ برتری، تبلیغات محیطی است که پول آن به لطف قرادادهای ضعیفی که در سال های اخیر امضا شده، هیچ گاه وارد جیب کلوب ها نشده هست. جهت نمونه شرکت امین سیما کیش که فصل گذشته مسئولیت تبلیغات محیطی مسابقه های لیگ برتر را برعهده داشت، ۵۹ میلیارد تومان بدهی به شرکت لیگ دارد و تنها ۱۷ میلیارد تومان پرداختی داشته هست. توصیه جالب این است که با وجود بدهی هنگفتی که این شرکت به شرکت لیگ دارد، شرکت امین سیما ادعای خسارت کرده است!

خودساخته! ، ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ، شیرازی&quot، &quot

شکست شرکت لیگ در تبلیغات محیطی باعث شده است تا تلاش فراوان مسئولان این شرکت در برگزاری منظم مسابقه های لیگ برتر به خوبی دیده نشود. این شرکت که در چند سال گذشته از تبلیغات محیطی زخم خورده بود، جهت لیگ هجدهم تصمیم گرفت تا با تشکیل یک کمسیون در شرکت لیگ، خودش مسئولیت امضای قرارداد با شرکت های تبلیغاتی را بر عهده بگیرد تا مبالغ حاصل از آن مستقیما و بدون واسطه به حساب شرکت لیگ واریز شود تا بلافاصله کلوب ها به پول برسند.

کمیته بازاریابی شرکت لیگ که سرپرستی آن برعهده صادق درودگر هست، از اردیبهشت ماه ۹۷ با اعلام چند شرط از شرکت های تبلیغاتی دعوت کرد تا درصورت داشتن شرایط شرکت لیگ، خود را جهت بر عهده گرفتن مسئولیت تبلیغات محیطی به این شرکت معرفی کنند.

رئیس کمیته بازاریابی شرکت لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیش‌نویس قراداد تبلیغات محیطی می‌دهد که هفته گذشته مدیر این شرکت از امضای قرارداد با شرکت تازه تبلیغات مح

پس از اعلام شرکت لیگ، چند شرکت جهت حضور در مناقصه اعلام آمادگی کردند که هیچ گاه از آن ها نامی برده نشد تا همچنان عملکرد شرکت لیگ جهت تبلیغات محیطی لیگ هجدهم مبهم باشد.

در این بین نحوه همکاری شرکت لیگ با شرکت برگزیده جای پرسش دارد و این که این شرکت به چه شکل می خواهد هم خودش مستقیما عهده دار امضای قراردادها باشد – تا پول ها مستقیما به حساب این شرکت واریز شود – و هم تبلیغات محیطی را به یک شرکت واگذار کند؟

حدود یک ماه پیش، صادق درودگر اعلام کرد که بعد از مراجعه چند شرکت – که نامشان گفته نشد – با شرکت کشور عزیزمان ایران نوین جهت واگذاری تبلیغات محیطی به توافق رسیدند؛ شرکتی که در سال های گذشته به قول مهدی تاج، “دکمه کت” فوتبال جهت دو فصل به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ۷۴۵ میلیون تومان به آن واگذار شد ولی شرکت لیگ نتوانست پول آن را از این شرکت وصول کند تا باز هم کلوب ها با عدم تزریق پول، بدهکارتر شوند. البته جای شکرش باقی است که شرکت لیگ و کشور عزیزمان ایران نوین به خاطر عدم توافق در نحوه پرداخت بدهی های قبلی، با هم قرارداد امضا نکردند.

خودساخته! ، ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ، شیرازی&quot، &quot

همچنین پرسش دیگری که پیش می آید این است که آیا شرکت لیگ در چند ماهی که بعد از اتمام لیگ هفدهم وقت داشت، جهت واگذاری تبلیغات محیطی لیگ هجدهم کاری نکرده است؟ البته برگزاری جام جهانی فوتبال در فاصله آخر لیگ هفدهم و شروع لیگ هجدهم و لزوم حضور مسئولان شرکت لیگ در این مسابقه ها، وقت را جهت تصمیم گیری راجع به عنوان تبلیغات محیطی محدود کرد ولی باز هم وقت پیگیری به این کار وجود داشت.

نکته دیگری که وجود دارد این است که صادق درودگر دیروز (شنبه) اعلام کرد پیش نویس قراداد تبلیغات محیطی با شرکت مورد نظر – که هنوز نامش اعلام نشده است – انجام شده است و در یکی دو روز آینده این قرارداد به امضا می رسد.

رئیس کمیته بازاریابی شرکت لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیش‌نویس قراداد تبلیغات محیطی می‌دهد که هفته گذشته مدیر این شرکت از امضای قرارداد با شرکت تازه تبلیغات مح

این در حالی است که حیدر بهاروند، مدیر شرکت لیگ فوتبال، بعد از مراسم برترین ها در گفت وگو با ایسنا، راجع به آخرین اوضاع واگذاری تبلیغات محیطی اعلام کرده بود: قراداد تبلیغات محیطی بسته شده است است و فردا نام شرکتی که با آن قراداد امضا کردیم اعلام خواهد شد.

از آن تاریخ بیش از یک هفته می گذرد و همچنان شرکتی معرفی نشده هست. همچنین علی رغم صحبت های بهاروند که اعلام کرده بود قرارداد تبلیغات محیطی امضا شده، درودگر اعلام می کند که فعلا پیش قراردادها تنظیم شده است هست. این صحبت های ضد و نقیض، کلوب ها را دلواپس می کند که نکند امسال هم در گرفتن حقشان از تبلیغات محیطی همانند سال های قبل ناکام بمانند.

خودساخته! ، ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ، شیرازی&quot، &quot

همچنین کلوب ها با توجه به صحبت های درودگر راجع به مطالبات شرکت لیگ و کلوب ها از شرکت امین سیما کیش بابت تبلیغات محیطی لیگ هفدهم که گفته “با توجه به این که آن وقت مسئولیت نداشتم، عنوان به من مربوط نمی شود. کلوب ها باید خودشان پیگیر باشند.” باید بدانند که با این منطق اگر به فرض محال، مسئولان شرکت لیگ عوض کردن کنند، مسئولان تازه پیگیر مطالبات آن ها نخواهند بود؛ توصیه ای که بسیار عجیب است لیکن شرکت لیگ با شرکت امین سیما کیش قراداد امضا کرده نه کلوب ها!

در هر صورت، ابهاماتی که در واگذاری تبلیغات محیطی به شرکت تازه – در حالی که شرکت لیگ خودش می خواهد متولی این ماجرا باشد – و عدم معرفی تاریخ مناقصه و نام شرکت هایی که جهت مناقصه اعلام آمادگی کرده اند، اهالی فوتبال را دلواپس می کند که امسال هم فوتبال کشور عزیزمان ایران درآمدی از تبلیغات محیطی نخواهد داشت.

واژه های کلیدی: ایران | فوتبال | تبلیغات | قرارداد | تبلیغات | اعلام آمادگی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog